lördag 28 februari 2015

Oform

I går var jag på After work med en massa härliga Optimussare. God mat på Oscar och trevligt sällskap. Många glas gott vitt vin blev det också.

Idag är jag trött. Bara sovit några timmar och vinet från i går spelar säkert också in. Skriver på min uppsats tenta om tal, läs och skriv utveckling som ska in i morron. Går segt men framåt.

I dag är det sista dagen på den här månaden och jag hade en springrunda kvar. Inte vad jag kände för men jag tog mig ut. Tänkte 15 min. Sen är det klart. Efter 8 otroligt sega minuter började det att kännas lite lättare. Men kändes som jag sprang i slowmotion. Men nu är det gjort. Sjukt nöjd med mig själv. 20 min sprang eller ok lufsade jag. Kan bjuda på att det var lufs idag😉.

Efter springningen blev det pizza middag. Extra gott en dag som denna. På måndag kör jag igång med lchf på mitt sätt. Ska jag kunna gå ner mina 20 så får det nog bli så. Jag tänker köra på så i två veckor. Sedan ska jag utvärdera och fundera på fortsättningen. Känns faktiskt lite bättre nu efter springningen. Nu orkar jag skriva lite till.
Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar