torsdag 19 februari 2015

Semelvecka

Den här veckan har varit fylld med choklad och semlor känns det som. Det visade också vågen. +2 kilo. De två som försvann förra veckan. Upp som en sol och ner som en pannkaka. Eller nått. Varför?? Påt igen.

Igår gjorde jag en upptäckt när jag var ute och sprang. Jag bor på Nolbys solsida.  Här har vi asfalt framme på gatorna men när jag sprang över tunga vägen till andra sidan Nolby var det knappt jag kände mig säker med mina Icebugs. Tjock knölig is med nått förvirrat sandkorn här och där. Eller så är det bara så att jag bor på sidan som vägverket kommer ihåg. I vilket fall så har vi det lite bättre här. I allafall i väg frågan.  Jag sprang 22 min min andra runda av fem i februari. Stoppade in maten i ugnen när jag stack och rörde i pastan medan jag stretchade. Ja ja man ska vara här och nu men ibland är det klurigt att få ihop livet. Idag skiner solen så jag tror jag ska gå ut och njuta lite.
Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar