tisdag 3 februari 2015

Kak avgiftning

Nu är My 18 år fyllda och kalasandet över. Det finns fortfarande en massa kakor kvar men nu får det räcka för mig. Pluggar på här hemma med endast en kopp The som sällskap. Av sorten strawberry cupcake men ändå 😉. Inga kakor i fast form åtminstone.

Igår gick jag på långpromenad med Viggo (hund) och en bok i öronen. På halva vägen vrickade jag foten men kunde glatt gå vidare efter bara en liten stund, men efter Afron fick jag bara ondare och ondare. Fast inte så mycket i foten som i armen och knäna. Lite gammal kanske. Tål inte ens att gå i backen en gång utan att få ont i hela kroppen. Känner mig lite gammal och beige just nu. Kanske för att jag fyller år på söndag. Funderar på att liva upp mig med en orange toning.  Vi får se.

Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar