måndag 23 februari 2015

Slutet på månaden

Februari börjar lida mot sitt slut. Jag har satt mig ner för att summera lite. Det jag stoppat i mig gick åt helsike men nu är nu och framåt är ännu oskrivet. Motionen ligger jag hyfsat till med. För att klara minikravet för prom som är två långpromenader i veckan ligger jag bara en kort. 3 Afro denna månad är avklarat men ska gå i kväll om jag hinner hem från Härnösand. Springning däremot har jag 3×15 min kvar av. Det blir tuffare. Och en uppsats att skriva. Men det är fullt möjligt så det ska gå. Eller som Dregen säger "Går det inte så går det ändå". Med det menas att gå på så fixar du det inte du överlever även om du inte springer 3 gånger den här veckan. Så nu kavlar jag upp ärmarna och kör plugg och träningsvecka. Förhoppningsvis stoppar jag i mig mer av sånt som kroppen mår bra av också.
Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar