fredag 6 mars 2015

Kvällssol

I går sprang jag en runda igen. Började riktigt segt som vanligt. Ont i vaderna, smalbenen, knäna, aj, aj det här känns inte bra,  o.s.v. men efter 12 min såg jag kvällssolen som lyste på den upptinade gångbanan. Inga broddar i skorna och bara en lite tjockare tröja för värmen. Det kändes som vår. Benen sprang på och tyckte också att det var roligt att springa mot sommaren. Gjorde knappt ont alls. Alla jag mötte log glatt. De kände nog också våren. 26 minuters springning blev det och på den tiden kom jag 3, 3 km. Men än är det antal minuter som räknas inte längd eller fart. Det tar jag senare.

Kvällssol ligger högt på min topp 5 lista över det som gör mig lycklig. Den här bilden är från en härlig kväll i Juli. Sol, vår och sommar ni är så Välkomna 😊.
Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar