lördag 9 januari 2010

Tant Anci & Fröken Sara






Nu har jag äntligen kommit iväg till Tant Anci & Fröken Saras nya lokaler. De bjöd på samma sköna atmosfär som förut, men med en liten högre känsla av status. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad skillnaden ligger i men jag tror att den nu så mycket större lokalen gör att caféet får en liten touch av restaurang. Det är hur som helst bara positivt. Här är mysigt och trevligt samtidigt som caféet nu även har en härlig rymd. Nu får alla plats.

Jag besökte caféet med en vän som kom hem vändande från Skåne. Jag åt Saras goda pasta och Pilli tog en grillad foccaica. Grönt mango/citrus the till det och sedan var smakupplevelsen fulländad.

I butiksdelen såg jag att de tagit in Kreativ Insikts vackra affirmations och morgonpeppningskort. Dom är så fina, jag blir så glad av dem. I övrigt finns det mycket annat gott ätbart och ekologiskt att köpa i butiken.

Kerstin i skön atmosfär med en god kopp the och härligt sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar