söndag 10 januari 2010

Mer Betong




Den här spegelramen av betong gjöt jag tidigare här i vinter. På den la jag in ett citat min dotter hittade i en Barbie reklam. Be true Be you står det. Lite ironiskt i Barbie sammanhang kanske, men jag ska inte vara trångsynt. Även en Barbie har rätt till sitt sanna utseende, personligheten får hon dock lämna över till sin handledare.

Det var i alla fall ett kanon bra citat.

Jag hade riktigt roligt när jag utformade spegelramen. Det är lite söligt och dammigt att skapa med betong men det är så spännande. Jag vet aldrig riktigt hur resultatet ska bli. Det är en överraskning varje gång. Jag kan bra hoppas att det blir som jag har tänkt. Ibland blir det bättre, ibland sämre och ibland blir det ingenting.

Kerstin bland yttre och inre skönhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar