söndag 17 maj 2009

Kulturell dag


I lördags hade kulturskolan stor festival. Jag var där och lyssnade på pianomusik. Min dotter spelade. Härligt med lite konsert ibland. Bilden hade också utställning och jag blev jätte inspirerad och sugen att rita med kladdkritor.

När jag kom hem gick jag igenom Mysans (min dotter) lådor. Där hittade jag ett hyfsat urval av kladdkritor. Åhh va härligt det var. Jag tror jag ska rita mer, riktigt snart.

Jag mår bar av att bejaka min kreativitet ibland. Jag blir så glad av skapande. Det är energipåfyllning på hög nivå.

Kerstin

1 kommentar:

  1. hejsan!!Skapande av alla former är härligt säger jag som knappt kunde pyssla för 2år sen,kom du ihåg julpysslet hemma hos dej med storasyster och barn!!Otroligt jag måste ha väckt nåt som legat slumrande i alla dessa år:))Du måste kolla in en helt ny pysselsida ,hon gör superfina tavlor . www.ruhedefalk.blogspot.com jag ka bara fika på fredag Adreas jobbar och patte är borta ons-tors,men fred är han hemma och ka vara b-vakt.puuhh vilket långt inlägg:::)))
    Kramar Sussie

    SvaraRadera