torsdag 29 januari 2015

Sagt är sagt

Ja igår skrev jag att idag skulle jag springa och jag kunde inte skylla på underlaget med mina nya Icebugs så... sagt är sagt. Is och snöslask till fotknölarna men det var tydligen ett helt ok underlag enligt mig igår. Hmm. Men det gick faktiskt bra. Det svåraste var att ta mig upp ur soffan. Jag sprang 26 min. 😃. På den tiden hann jag 3 km. Det går långsamt fram men ändå fram.

I morse var det vägning. -0, 4 kg var inte riktigt vad jag hoppats på men bättre än -0,3 och uppåt 😉. Kanske var det kakdagen som spökade. Lite mer muskler och mindre fett var det också om än marginellt. Men åt rätt håll ändå. Kör vidare och hoppas på bättre resultat nästa vecka. I morron blir det plugg på Tant Anci i stället för i Härnösand.  Så skönt. Där går att hitta bra mat.......om man vill. Men det vill jag. Kom ihåg det i morron Kerstin!

Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar