söndag 9 augusti 2009

Allsång på juniskärs café





Jag min dotter och några vänner cyklade ut till juniskär i torsdags för en härlig allsångskväll i solskenet. Innan hade vi blivit bjudna på en härlig varm smörgåstårta hos Louise (den godaste jag smakat).

Allsång är härligt det här var mitt och Louises andra besök i sommar. Alex kan det där med lättsam underhållning. Han plockade fram alla sina karaktärer och bjöd även på en revyvän vid namn Totte. Vi fick oss alla några ordentliga skratt. Efter allsången fortsatte bandet jam jam att bjuda på mer härlig musik. Synd att det är slut för i år. Men vi kommer tillbaka nästa sommar för ......jag blir så glad när jag ser dig......jag blir så glad när jag ser dig.....jag blir så glad när jag ser dig. Sjunga är kul.

Kerstin bland sol och sång (altså ingen solosång utan allsång)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar